Menu

Splošni pogoji

Splošni pogoji so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za elektronsko poslovanje. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem. S spletno trgovino Vrtnarija Adamič (v nadaljevanju spletna trgovina) upravlja podjetje Vrtnarija Adamič Ivan Adamič s.p., ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju ponudnik).

Z izvršitvijo nakupa vsak obiskovalec spletne trgovine postane hkrati tudi uporabnik oziroma kupec. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Kupec

Kupci v spletni trgovini so lahko fizične in pravne osebe, fizične osebe pri nakupu dodatno varuje Zakon o varstvu potrošnikov. Uporabniki jamčijo za skladnost podatkov podanih pri registraciji in v procesu nakupa. Družba si v primeru kupčevih napak, zlorab ali kršitev pridržuje pravico do uveljavljanja zahtevkov za nastalo škodo.

Dostopnost informacij (povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, naslov)
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku)
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške dostave)
  • način plačila in dostave
  • časovno veljavnost ponudbe
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Postopek nakupa

Nakup na vseh spletnih straneh izvedete tako, da v obrazec za naročilo vpišete vaše podatke in kliknete na gumb za naročilo.

  1. Izbira artikla: V obrazcu za naročilo izberete ustrezen izdelek oz. količino, ki jo želite naročiti. Pred klikom na gumb za naročilo so vam na spletni strani vedno dostopni podatki o izdelku, ki ga naročate.
  2. Potrditev naročila: Ko oddate naročilo boste preusmerjeni na spletno stran s sporočilom, da je vaše naročilo sprejeto. Poleg tega boste na vpisani e-mail naslov dobili potrdilo o naročilu z vsemi podatki glede vrste izdelka, količine, končne cene in datuma dostave.
  3. Preklic naročila: Naročilo se smatra za potrjeno, če kupec naročila ne prekliče. Ponudnik ob prejemu potrdtive o naročilu pregleda stanje zalog oz. možnost dobave. Če artikla ni mogoče dobaviti v napisanem roku se kupca o tem obvesti na vpisano telefonsko številko oz. e-mail naslov. Kupec lahko prekliče naročilo tako, da odgovori na e-mail, ki ga je prejel ob naročilu oz. pokliče na telefonsko številko, objavljeno na spletni strani.
  4. Odpošiljanje: Ponudnik v dogovorjenem roku pripravi in odpošlje blago z dogovorjeno metodo pošiljanja.

Plačilo

Način plačila

Spletna trgovina omogoča naslednje načine plačila:

  • Po povzetju
  • Po predračunu oz. z nakazilom na transakcijski račun upravitelja spletne trgovine, na TRR SI56 2490 0905 8608 322. Plačilo izvedete na osnovi prejetega elektronskega sporočila oz. predračuna, ki ga boste prejeli. Pri plačilu obvezno navedite točen sklic in nam tako omogočite, da informacijo o plačilu avtomatično prenesemo v naš informacijski sistem in si tako zagotovite hitrejšo izvedbo.

Kupci v maloprodaji morajo plačilo po predračunu izvesti v roku petih delovnih dni po prejemu predračuna, sicer se smatra, da kupec odstopa od naročila. 

Kupci v veleprodaji morajo plačilo izvesti v roku dveh delovnih dni po prejemu predračuna, sicer se smatra, da kupec odstopa od naročila.

Spletna cena je cena po kateri so izdelki na voljo ekskluzivno kupcem spletne trgovine in se lahko razlikujejo od rednih maloprodajnih cen v prodajnih salonih ponudnika. Akcijske cene v spletni trgovini Vrtnarija Adamič so veljavne samo za naročila, oddana v spletni trgovini in ne veljajo tudi za prodajne salone ponudnika.

Vse cene v spletni trgovini so navedene v evrih in vsebujejo DDV. Vse cene veljajo samo za elektronsko naročilo izdelkov prek spletne trgovine. Vse navedene cene veljajo v trenutku oddaje naročila in veljajo do sprejema novega cenika. Ponudba izdelkov velja dokler so izdelki prodajnega na zalogi oz. so v ponudbi. Popusti se med seboj ne seštevajo.

Pridržujemo si pravico do napak pri cenah v spletni trgovini, o čemer bomo kupca obvestili v 24 urah od oddaje naročila in mu povrnili morebitne stroške, ki so že nastali iz tega naslova.

Pravica do odstopa od potrošniške pogodbe

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.

Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov ponudnika: info@vrtnarija-adamic.si

V primeru odstopa od pogodbe kupec prejeti artikel vrne ali po pošti na naslov ponudnika:

Vrtnarija Adamič
Strehovci 25
9223 Dobrovnik 

ali ga osebno prinese na enega od prevzemnih mest ponudnika.

Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Kupec mora artikel vrniti ponudniku nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Kupec artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Kupec sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Artikel je potrebno vrniti ponudniku najkasneje v roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). 

V primeru, da blaga zaradi njegove narave ni mogoče vrniti po dostavni službi ga prevzame Ponudnik. Strošek vračila artiklov, ki v tem primeru bremeni kupca znaša 15 EUR z vključenim DDV.

Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih, merah in izbranih materialih kupca, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe.

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče!

Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne na TRR uporabnika.

V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko kupcu ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi kupca po elektronski pošti. Kupec omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti. 

Za vsa ostala določila glede uvljavljanja pravice odstopa, ki niso navedena v tem oddelku pogojev poslvoanja se uporabljajo določila 43č, b43.d in 43d člena ZVPot.

Odgovornost za stvarne napake

Ponudnik odgovarja za stvarne napake v skladu z veljavnim ZVOPT.

O reklamaciji zaradi stvarne napake kupec obvesti ponudnika v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Kupec sporoči reklamacijo na elektronski naslov info@vrtnarija-adamic.si ali s priporočeno pisno pošiljko na naslov Ponudnika. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako, priložiti skeniran originalni račun in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Ponudnik ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

Opredelitev stvarne napake:

  1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Varovanje osebnih podatkov

Upravitelj spletnega salona pohištva Vrtnarija Adamič, Vrtnarija Adamič Ivan Adamič s.p., je v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1-UPB1) zavezan k varovanju osebnih podatkov svojih uporabnikov. Upravitelj za namene izvajanja naročil hrani naslednje podatke:

  • ime in priimek
  • naslov in kraj bivanja
  • naslov elektronske pošte
  • kontaktno telefonsko številko
  • geslo v šifrirani obliki
  • ter ostale podatke, ki jih uporabniki vnesete v obrazce v spletni trgovini

Upravitelj v skladu z Zakonom o varstvu podatkov vaših podatkov ne bo posredoval nepooblaščenim tretjim osebam. Dostavnim službam bo posredovan vaš naslov in občasno telefonska številka izključno za namene opravljanja dostave.
Različna obvestila o akcijskih ponudbah in e-novice vam bomo pošiljali zgolj v primeru, da se boste nanje naročili.

Pritožbe in spori

  • Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov.
  • V primeru pritožb, sporov, težav, se kupec na ponudnika lahko obrne na telefonsko številko 02/ 579 16 74, ali po elektronski pošti na info@vrtnarija-adamic.si. Pritožba se odda preko e-poštnega naslova info@vrtnarija-adamic.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
  • Za primere reklamacija dostave, uveljavljanje garancije, uveljavljanje stvarne napake, lahko najdete informacije in natančne napotke glede samega poteka pritožbe v spletni trgovini Vrtnarija Adamič, v spodnjem delu/nogi spletne strani.
  • Na vse pritožbe se ponudnik odzove po elektronski pošti ali telefonsko v najkrajšem možnem času in v okviru zakonskih obvez glede na vrsto pritožbe.
  • Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Pravno obvestilo

Spletna trgovina Vrtnarija Adamič in vsi podatki, slike in grafika prikazana na spletni strani so last podjetja Vrtnarija Adamič Ivan Adamič s.p. in so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati, brez predhodnega pisnega dovoljenja. Blagovne znamke in logotipi priznanih podjetij so njihova last.

Osnovni podatki podjetja

Vrtnarija Adamič
Strehovci 25
9223 Dobrovnik

Telefon: 02/ 579 16 74
Faks: 02/ 579 17 47
E-mail: info@vrtnarija-adamic.si
ID za DDV: 62949845

Matična številka: 1794442000
Davčna številka: SI 62949845
Vpisano v sodni register dne 01.04.2003

© 2016 Vrtnarija Adamič. Vse pravice pridržane. | Izdelava spletnih strani Netmedia d.o.o.